Met twitter moet je n.m.m. enorm oppassen dat het niet verslavend wordt. Het is erg verleidelijk om continu in de weer te zijn met dit kwebbelnet, zoals het Parool 't noemt.
Ik vind het een beetje vergelijkbaar met chatten en sms-en. Leuk voor privé om met vrienden à la minute leuke of niet leuke dingen te delen... Zakelijk zie ik het nut niet zo.
En wat me stoort is dat ik opnieuw een account moest aanmaken... die zijn zo langzamerhand niet meer te tellen!
donderdag 10 december 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
veel van je collega's zien het ook als mogelijkheid om contacten in het land te onderhouden op een wat meer informelere manier. Eigenlijk een soort netwerkfunctie. Zelf ben ik geen actief twitteraar, maar gebruik het wel om snel op de hoogte te zijn van allerlei zaken. Lees ook maar eens de blogs van collega's, die er ook zakelijk het nut van in zien.
BeantwoordenVerwijderenHenri
Steeds accounts aanmaken is inderdaad wat minder. Voor diensten die je niet echt intensief gebruikt zou je kunnen overwegen een standaard login te maken. Hoef je niet alles te onthouden. Er komen gelukkig wel steeds meer diensten waarmee je in verschillende diensten tegelijk kunt. Dan hoef je nog maar een keertje per dag in te loggen...
BeantwoordenVerwijderen